Villa Milk
Villa Milk
Завдання:
Коли наш замовник розповів нам про своє невелике молочне підприємство замкнутого циклу (де на одній території знаходяться і поля, на яких вирощують корм для худоби, і в турботі містяться корівки, і розташований високотехнологічний завод, що працює практично без участі людини), ми вже подумки переїжджали у Вінницьку область, щоб отримати безперервний доступ до такої продукції.
Але переїзд скасувався, т.к. було поставлено завдання
вивести ТМ спочатку на регіональний та київський ринок, а потім – і на національний.
Оскільки виробництво фермерське, має обмеження щодо кількості продукції, що виробляється, ми стали цілитися на продажі в мережевих магазинах-гурманах і еко-магазинчиках для цінителів натурального.
В айдентиці нам необхідно було відобразити коріння виробництва – позначити, що це не масове, а фермерське господарство, але зробити це сучасним рішенням для можливості активно просуватися у містах-мільйонниках
Рішення:
Назва Villa Milk - милозвучна і викликає асоціацію з невеликим будиночком у мальовничому місці.
В ідею логотипу та ілюстрацій етикетки було покладено стилізацію розлитого молока (або інших кисломолочних продуктів: кефіру, сметани, розтопленого масла). І літери, і графіка були створені таким чином, щоб нагадувати молочну продукцію.
В рамках проекту розроблено назву, фірмовий стиль та етикетки на всі базові асортиментні позиції.