HEADSHOT Logo

QNTL

QNTL
Замовник:

Quantula


Завдання:

Створення бренду світильників.

Quantula є лідером послуг з освітлення для торговельних та офісних приміщень в Україні. У своїй сфері вони неймовірно круті: власний відділ розробок, власне виробництво (в Україні, не в Китаї, тож за цим стоїть цілий перелік незаперечних переваг), грамотний клієнтський сервіс. Вони встигли обладнати найвідоміші магазини, ресторани та готелі по всій Європі.
У 2021 році постало питання про розширення ринку. Дослідження показували, що саме час прокладати дорогу до ринку споживчого освітлення.

Що нам потрібно було зробити:
1. бренд-концепцію
2. назву
3. айдентику
4. гайдлайн
5. концепцію пакування
6. структуру та дизайн презентацій для інвесторів


Рішення:

Світильники – більше не бездушний предмет, це емоція. За допомогою світла кожен може організувати свій простір під себе та створити потрібний настрій.

Ця ідея втілилася у 3х ключових слоганах бренду:

Your space – ваш простір – тут ми говоримо про зручну систему індивідуального підбору світильників під індивідуальні потреби.

Your light – ваше світло – тут маємо на увазі великий вибір конфігурацій світильників.

Your rules – ваші правила – а тут ідеться про smart-систему управління освітленням з мобільного пристрою.

Обирають світильники для домашнього користування дуже часто ті ж самі дизайнери та архітектори, які працюють із комерційними приміщеннями, і вже довіряють компанії Quantula. Тому для нового бренду ми створили таку назву, що й без ДНК-експертизи зрозуміло, хто тут батько: QNTL by Quantula.

В айдентиці посилили спадкоємність за допомогою м'яких форм і жовтого кольору.

Хочу собі такий
 [1/4]
 [3/4]
 [4/4]
 [1/9]
 [2/9]
 [3/9]
 [4/9]
 [5/9]
 [6/9]
 [7/9]
 [8/9]
 [9/9]
HEADSHOT Logo
Надішліть свої дані і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.