QNTL

Quantula
Завдання:
Створення бренду світильників.
Quantula є лідером послуг з освітлення для торговельних та офісних приміщень в Україні. У своїй сфері вони неймовірно круті: власний відділ розробок, власне виробництво (в Україні, не в Китаї, тож за цим стоїть цілий перелік незаперечних переваг), грамотний клієнтський сервіс. Вони встигли обладнати найвідоміші магазини, ресторани та готелі по всій Європі.
У 2021 році постало питання про розширення ринку. Дослідження показували, що саме час прокладати дорогу до ринку споживчого освітлення.
Що нам потрібно було зробити:
1. бренд-концепцію
2. назву
3. айдентику
4. гайдлайн
5. концепцію пакування
6. структуру та дизайн презентацій для інвесторів
Рішення:
Світильники – більше не бездушний предмет, це емоція. За допомогою світла кожен може організувати свій простір під себе та створити потрібний настрій.
Ця ідея втілилася у 3х ключових слоганах бренду:
Your space – ваш простір – тут ми говоримо про зручну систему індивідуального підбору світильників під індивідуальні потреби.
Your light – ваше світло – тут маємо на увазі великий вибір конфігурацій світильників.
Your rules – ваші правила – а тут ідеться про smart-систему управління освітленням з мобільного пристрою.
Обирають світильники для домашнього користування дуже часто ті ж самі дизайнери та архітектори, які працюють із комерційними приміщеннями, і вже довіряють компанії Quantula. Тому для нового бренду ми створили таку назву, що й без ДНК-експертизи зрозуміло, хто тут батько: QNTL by Quantula.
В айдентиці посилили спадкоємність за допомогою м'яких форм і жовтого кольору.
![[1/4]](/img/cache/209/work-page-43-content-image-787.900.17.10094.1.jpg)
![[3/4]](/img/cache/201/work-page-43-content-image-633.705.17.8132.1.jpg)
![[4/4]](/img/cache/168/work-page-43-content-image-694.767.17.8142.1.jpg)
![[1/9]](/img/cache/120/work-page-43-content-image-689.762.31.8126.1.jpg)
![[2/9]](/img/cache/128/work-page-43-content-image-688.761.23.8082.1.jpg)
![[3/9]](/img/cache/175/work-page-43-content-image-635.707.31.7600.1.jpg)
![[4/9]](/img/cache/249/work-page-43-content-image-690.763.27.8094.1.jpg)
![[5/9]](/img/cache/82/work-page-43-content-image-691.764.27.8088.1.jpg)
![[6/9]](/img/cache/84/work-page-43-content-image-639.711.31.8121.1.jpg)
![[7/9]](/img/cache/165/work-page-43-content-image-640.712.31.8146.1.jpg)
![[8/9]](/img/cache/161/work-page-43-content-image-692.765.31.8122.1.jpg)
![[9/9]](/img/cache/192/work-page-43-content-image-693.766.23.8104.1.jpg)