Master Fish

UFC
Завдання:
ТМ Master Fish - це якісна копчена та свіжосолена рибна продукція. На момент виникнення завдання ТМ вже не перший рік утримувала стійкі позиції в середньому ціновому сегменті. Проте деякі конкуренти посилили свою промо-активність, провели редизайн, посиливши свої позиції в точках продажу.
ТМ Master FISH - володарка аскетичного та не самого емоційного дизайну, стала втрачати свої позиції. Перед нами було поставлене завдання: змінити дизайн упаковки, тим самим посилити позиції торгової марки на полиці, не вдаючись до додаткових витрат
на промоутування.
Рішення:
Ми звернулися до назви ТМ Master Fish – це шеф-кухар. Саме тому ми заглибились у кухарську тему та шукали образи, зрозумілі кожній господині. Зупинилися на образі продуктів, розкладених на обробній дошці. Це завжди смачно, натурально. Пакування виглядають привабливо, але водночас досить демократично за рахунок звичності образу.
![[1/2]](/img/cache/224/work-page-20-content-image-278.327.17.6724.1.jpg)
![[2/2]](/img/cache/27/work-page-20-content-image-275.324.17.6734.1.jpg)
![[1/8]](/img/cache/211/work-page-20-content-image-344.394.23.1972.1.jpg)
![[2/8]](/img/cache/53/work-page-20-content-image-354.404.31.6749.1.jpg)
![[3/8]](/img/cache/131/work-page-20-content-image-355.405.31.6764.1.jpg)
![[4/8]](/img/cache/244/work-page-20-content-image-256.305.31.1631.1.jpg)
![[5/8]](/img/cache/185/work-page-20-content-image-538.600.31.6851.1.jpg)
![[6/8]](/img/cache/88/work-page-20-content-image-537.599.23.6859.1.jpg)
![[7/8]](/img/cache/242/work-page-20-content-image-269.318.31.1964.1.jpg)
![[8/8]](/img/cache/83/work-page-20-content-image-543.605.23.6863.1.jpg)