HEADSHOT Logo

Massimo Gelarty

Massimo Gelarty
Замовник:

Massimo Gelarty


Завдання:

Якщо ви колись пробували Massimo Gelarty, то напевно знаєте, що це морозиво викликає захоплення та звикання;) Створив його Максим Голубєв – геній, який не втомлюється дивувати своїми витворами.
Коли ми зустрілися, бренд вже мав базову лінійку морозива і, відповідно, айдентика теж була розроблена (до речі, не менш геніальними представниками світу вітчизняного маркетингу). Максим якраз розробив нову лінійку ескімо і перед нами постало завдання створити упаковку для цієї серії.


Рішення:

Ескімо не тільки "богічно" смачне, воно ще й приголомшливо виглядає. Ми вирішили, що упакування має бути максимально мінімалістичним з ключовим акцентом на зображенні ескімо. Темний суворий фон і фото продукту – так нам вдалося поєднати стриманість та пристрасність.

Наступним кроком, зробили комплексну упаковку та постери "8 причин для екстазу".

З того часу ми маємо щастя одними з перших відчувати захоплення новими задумами Максима і робити для них упаковки:

1. лінійка морозива для собак та єнотів
2. фітнес-морозиво, у тому числі в колаборації з фітнес-клубом SmartAss
3. а про це незабаром, після лончу :)

Хочу собі такий
 [1/2]
 [2/2]
 [1/28]
 [2/28]
 [3/28]
 [4/28]
 [5/28]
 [6/28]
 [7/28]
 [8/28]
 [9/28]
 [10/28]
 [11/28]
 [12/28]
 [13/28]
 [14/28]
 [15/28]
 [17/28]
 [18/28]
 [19/28]
 [20/28]
 [21/28]
 [22/28]
 [23/28]
 [24/28]
 [25/28]
 [26/28]
 [27/28]
 [28/28]
HEADSHOT Logo
Надішліть свої дані і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.