HEADSHOT Logo

Лоток

Лоток
Замовник:

Лоток


Завдання:

На момент звернення до Агентства мережа магазинів «Лоток» вже була лідером щодо кількості торгових точок такого формату в Україні. Керівництво мережі планувало її подальший розвиток, але розуміло, що магазини без позиціонування, з незрозумілим дизайном можуть розраховувати лише на аудиторію «середній-» і не дадуть бажаної ефективності.
В рамках проекту наша материнська компанія Advanter Group розробила нове позиціонування. Перед Агентством було поставлено завдання розробити новий образ магазинів: затишних, теплих, домашніх.


Рішення:

Образ теплого та домашнього магазину був сформований за допомогою графіки, схожої на кухонну серветку у клітинку: формується відчуття
"Як вдома на кухні". Цей символ став основним корпоративним атрибутом, що використовується у всіх комунікаціях бренду. Великі зміни чекали також на інтер'єр магазинів. Нами сформовані «затишні» рекомендації щодо оформлення стін, стелі, підлоги, використання обладнання; розроблено більш зрозумілу та зручну навігацію. Внаслідок цього мережа магазинів «Лоток» змінила споживче сприйняття: сформовано образ теплого, затишного, домашнього магазину. Новий стиль розширив цільову аудиторію до «середній» та «середній +». Мережа успішно продовжує свою територіальну експансію.

Хочу собі такий
 [1/4]
 [2/4]
 [3/4]
 [4/4]
 [1/3]
 [2/3]
 [3/3]
HEADSHOT Logo
Надішліть свої дані і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.