Лоток

Лоток
Завдання:
На момент звернення до Агентства мережа магазинів «Лоток» вже була лідером щодо кількості торгових точок такого формату в Україні. Керівництво мережі планувало її подальший розвиток, але розуміло, що магазини без позиціонування, з незрозумілим дизайном можуть розраховувати лише на аудиторію «середній-» і не дадуть бажаної ефективності.
В рамках проекту наша материнська компанія Advanter Group розробила нове позиціонування. Перед Агентством було поставлено завдання розробити новий образ магазинів: затишних, теплих, домашніх.
Рішення:
Образ теплого та домашнього магазину був сформований за допомогою графіки, схожої на кухонну серветку у клітинку: формується відчуття
"Як вдома на кухні". Цей символ став основним корпоративним атрибутом, що використовується у всіх комунікаціях бренду. Великі зміни чекали також на інтер'єр магазинів. Нами сформовані «затишні» рекомендації щодо оформлення стін, стелі, підлоги, використання обладнання; розроблено більш зрозумілу та зручну навігацію. Внаслідок цього мережа магазинів «Лоток» змінила споживче сприйняття: сформовано образ теплого, затишного, домашнього магазину. Новий стиль розширив цільову аудиторію до «середній» та «середній +». Мережа успішно продовжує свою територіальну експансію.
![[1/4]](/img/cache/183/work-page-14-content-image-184.227.17.1171.1.jpg)
![[2/4]](/img/cache/90/work-page-14-content-image-185.228.17.1179.1.jpg)
![[3/4]](/img/cache/199/work-page-14-content-image-186.229.17.1183.1.jpg)
![[4/4]](/img/cache/132/work-page-14-content-image-187.230.17.1190.1.jpg)
![[1/3]](/img/cache/94/work-page-14-content-image-188.231.31.1195.1.jpg)
![[2/3]](/img/cache/47/work-page-14-content-image-189.232.27.1199.1.jpg)
![[3/3]](/img/cache/103/work-page-14-content-image-190.233.27.1197.1.jpg)