Just
Smart Distribution
Завдання:
З огляду на величезний досвід дистрибуції аксесуарів для мобільних гаджетів, наш Замовник прийняв рішення щодо створення власного міжнародного бренду (Україна, Китай, Європа). Власне виробництво не передбачалося (товар обирався серед запропонованого найкращими європейськими виробниками), тож постало завдання збільшити вартість продукції за рахунок створення бренду.
Рішення:
Головна місія торгової марки – спрощувати життя користувачів: компанія подбала, щоб уже у перший день виходу флагманських гаджетів аксесуари до них були в торгових точках. Це стало основою позиціонування нової торгової марки. Розроблено нову назву Just.
Just – просто!
Just be, just play, just charge!
Оскільки сама продукція ТМ не є унікальною, ми надали ТМ та її продукції додаткової ваги за допомогою унікального брендингу. Завдяки сучасному баухаусу ми отримали можливість створювати різні варіанти графічних форм та створили цілу республіку JUST.
У рамках проекту ми зробили:
1. позиціонування
2. легенду
3. упаковки для 10+ лінійок
4. дизайн сайту