HTL

Замовник:
Завдання:
Рішення:
Хочу собі такийасоціація індустрії гостинності
Завдання:
Брендинг громадської організації-парасольки для готельєрів, рестораторів, туристичних агенцій, перевізників, музеїв і так далі.
Рішення:
Наші фахівці розробили універсальний дизайн-конструктор, що дозволяє, залишаючись в єдиній візуальній системі, диференціювати різні напрямки та різну географію діяльності учасників асоціації.
Візуальні атрибути бренду побудовані на стику українського етносу та візуальної метафори «вікон», що символізують різні напрямки діяльності, а також можливості, що створює асоціація для свої учасників та клієнтів. «Вікна» об’єднані у єдину систему та відображають цілісність світосприйняття та сумісні цілі учасників асоціації.
![[1/2]](/img/cache/186/work-page-26-content-image-466.521.17.2864.1.jpg)
![[2/2]](/img/cache/28/work-page-26-content-image-465.520.17.2868.1.jpg)
![[1/5]](/img/cache/219/work-page-26-content-image-469.524.31.3006.1.jpg)
![[2/5]](/img/cache/99/work-page-26-content-image-470.525.23.2876.1.jpg)
![[3/5]](/img/cache/22/work-page-26-content-image-467.522.23.2880.1.jpg)
![[4/5]](/img/cache/94/work-page-26-content-image-479.535.23.3189.1.jpg)
![[5/5]](/img/cache/92/work-page-26-content-image-471.526.31.2974.1.jpg)