Holz
Замовник:
Завдання:
Рішення:
Хочу собі такийHolz
Завдання:
Наш Замовник планував відкрити спеціалізовану мережу магазинів із продажу підлогових покриттів та дверей.
Нашим завданням була розробка назви та брендинг.
Важливо було відобразити німецьке коріння виробництва та екологічність як ключову характеристику представленого в магазині асортименту.
Рішення:
В якості назви обрано HOLZ, що в перекладі з німецької означає деревина: тут і німецьке коріння, і екологічність.
У логотипі Н символізує відчинені двері. Створює перспективу всередину логотипу: поглядом веде за похилими лініями, які рухаються всередину логотипу та приводять глядача до назви – головного акценту.
У фірмовому стилі концепцію перспективи розвинуто в типографіці.