HEADSHOT Logo

Grab

Grab
Замовник:

"Жива кухня", лідер із виробництва корисних солодощів та інших еко-продуктів для всієї родини


Завдання:

Посилення позицій бренду Grab, розробка концепції бренду та дизайн пакування.


Рішення:

Стати супергероєм може кожний. Наша суперсила – настрій. "На позитиві" навіть повсякденні справи робляться швидше та веселіше. "Grab. Хапай настрій. Хапай можливості. Міняй світ," – так ми сформулювали ідею бренду. Під будь-який відтінок настрою ми створили 14 унікальних ілюстрацій у стилі сюрреалізм і 14 побажань супергерою на кожній етикетці. У результаті бренд отримав унікальний образ, глибоку ідеологію, а новий стиль заклав широкі можливості для нестандартної та цікавої комунікації зі споживачем.

Хочу собі такий
 [1/2]
 [2/2]
 [1/28]
 [2/28]
 [3/28]
 [4/28]
 [5/28]
 [6/28]
 [7/28]
 [8/28]
 [9/28]
 [10/28]
 [11/28]
 [12/28]
 [13/28]
 [14/28]
 [15/28]
 [16/28]
 [17/28]
 [18/28]
 [19/28]
 [20/28]
 [21/28]
 [22/28]
 [23/28]
 [24/28]
 [25/28]
 [26/28]
 [27/28]
 [28/28]
HEADSHOT Logo
Надішліть свої дані і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.