Future Talks

Замовник:
Завдання:
Рішення:
Хочу собі такийКонференція Future Talks
Завдання:
Різні цікаві успішні люди, різні думки, запальні дискусії – усе це конференції Future Talks.
Аdvanter group є одним із засновників Future Talks, а також розробником концепції та бренд-стратегії.
Рішення:
Нова айдентика стала графічним вираженням діалогу, різних думок і процесу формування дискусії. Через «нестабільну» графіку логотипу символічно відображено потоки висловів, повідомлень, які взаємодіють один з одним і народжують нові думки та знання.
У межах проєкту створені матеріали для оформлення конференції та стиль для комунікації.
![[1/2]](/img/cache/72/work-page-27-content-image-503.560.17.3201.1.jpg)
![[2/2]](/img/cache/124/work-page-27-content-image-502.559.17.3209.1.jpg)
![[1/9]](/img/cache/150/work-page-27-content-image-478.534.31.2928.1.jpg)
![[2/9]](/img/cache/110/work-page-27-content-image-475.531.27.6952.1.jpg)
![[3/9]](/img/cache/250/work-page-27-content-image-474.530.27.6954.1.jpg)
![[4/9]](/img/cache/96/work-page-27-content-image-477.533.23.6958.1.jpg)
![[6/9]](/img/cache/238/work-page-27-content-image-476.532.27.2935.1.jpg)
![[7/9]](/img/cache/174/work-page-27-content-image-508.565.31.3251.1.jpg)
![[8/9]](/img/cache/28/work-page-27-content-image-504.561.23.3197.1.png)
![[9/9]](/img/cache/235/work-page-27-content-image-482.538.31.2948.1.jpg)