Фортеця
Фортеця («Sayenko Kharenko»)
Завдання:
Бізнес-ризики в 2020 році включали широкий спектр: це і непередбачувана державна політика, тиск з боку деяких уповноважених осіб, і невизначена економічна і політична ситуація в країні, і коронавірус, і різні прояви кібератак. Сервіс "Фортеця" був створений для того, щоб надати миттєвий комплексний захист та підтримку бізнесу у критичний момент: починаючи від силового захисту та адвокатської підтримки та закінчуючи антикризовим HR, GR та кібербезпекою.
Нашим завданням була розробка концепції бренду, айдентики та комунікаційної стратегії.
Рішення:
Оскільки існували деякі обмеження на кількість клієнтів, які Сервіс міг би максимально ефективно захищати, було ухвалено рішення, що "Фортеця" має стати "закритим" клубом: усі хочуть сюди потрапити, але, перебуваючи за її межами, знають про неї лише базові речі. В продовження цієї ідеї розроблено комунікаційну стратегію. Одним із ключових каналів залучення клієнтів обрано участь (менторство ключових експертів Сервісу) у бізнес-спільнотах. Як рекламні матеріали розроблено анімований ролик і корпоративна презентація.
Ідея логотипу полягає в тому, щоб побудувати літери як стіну, що символізує захист клієнта. Для посилення цієї метафори верхня частина букви О стилізована під верхівку захисної споруди. Крім того, в результаті літера О набула форми щита.
Ідея захисної стіни в переосмисленому та стилізованому вигляді розвинена також у фірмовому стилі.