HEADSHOT Logo

E-tec

E-tec
Замовник:

AutoChemie Bitterfeld GmbH


Завдання:

AutoChemie Bitterfeld GmbH - одна з найперспективніших компаній Європи, що працює на 5 континентах в 50 країнах. Та яка має українське коріння.

В ході проекту необхідно було вирішити наступні задачі:
- репозиціонування моторної олії;
- рестайлінг упаковок.


Рішення:

Проведені дослідження показали, що пересічний споживач насправді не розуміється на оливах. При цьому підсвідомо вважає європейське виробництво (а особливо, голандське та німецьке) однією із важливіших характеристик якості оливи.
Тому було прийняте рішення зробити особливий акцент на німецькому походженні продукту: як в упаковці, так і в комунікації.

Дизайн-концепція упаковки побудована на переосмисленому зображені двигуна: окремі його елементи, з одного боку, апелюють до сфери застосування продукту, з іншого - створюють естетику та привертають увагу на полиці

Хочу собі такий
 [1/3]
 [2/3]
 [3/3]
 [1/3]
 [2/3]
 [3/3]
HEADSHOT Logo
Надішліть свої дані і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.