Дюна

Замовник:
Завдання:
Рішення:
Хочу собі такийТМ "Дюна" – панчішно-шкарпеткові вироби
Завдання:
Позиціювання, ребрендинг, упакування
Рішення:
Було проведено дослідження, визначено нову категорійну політику, нове позиціонування, сформовано рекомендації щодо дизайну продукції – повністю оновлено бренд.
Ми розробили новий сучасний логотип, зрозумілий для покупців вітчизняного та зарубіжних ринків, а також однаково зручний для використання як на упаковках, так і на вивісках. Розроблено упаковки для широких лінійок бавовняних панчішно-шкарпеткових виробів та поліамідних колготок. Розроблено перехідну дизайн-концепцію оформлення роздробу.
![[1/3]](/img/cache/74/work-page-15-content-image-223.272.17.1460.1.jpg)
![[2/3]](/img/cache/153/work-page-15-content-image-224.273.17.1464.1.jpg)
![[3/3]](/img/cache/181/work-page-15-content-image-326.376.17.1887.1.jpg)
![[1/12]](/img/cache/70/work-page-15-content-image-320.370.31.6780.1.jpg)
![[2/12]](/img/cache/208/work-page-15-content-image-312.362.27.1944.1.jpg)
![[3/12]](/img/cache/227/work-page-15-content-image-324.374.27.1946.1.jpg)
![[4/12]](/img/cache/8/work-page-15-content-image-352.402.23.2000.1.jpg)
![[5/12]](/img/cache/30/work-page-15-content-image-332.382.23.1913.1.jpg)
![[6/12]](/img/cache/199/work-page-15-content-image-307.357.31.1859.1.jpg)
![[8/12]](/img/cache/118/work-page-15-content-image-328.378.27.1933.1.jpg)
![[9/12]](/img/cache/198/work-page-15-content-image-308.358.27.1960.1.jpg)
![[10/12]](/img/cache/250/work-page-15-content-image-315.365.27.1950.1.jpg)
![[11/12]](/img/cache/246/work-page-15-content-image-349.399.31.2009.1.jpg)
![[12/12]](/img/cache/112/work-page-15-content-image-338.388.27.1958.1.jpg)