HEADSHOT Logo

Дружище

Дружище
Замовник:

"Дружище" – мережа магазинів розливних напоїв


Завдання:

Створення нового стилю, розробка стандартів брендування фірмового роздробу за умов великої кількості конфігурацій торгових точок.


Рішення:

Для компанії дружні стосунки з клієнтом є ключовим складником позиціонування бренду та головною відмінністю від конкурентів, тому в основу нового знака ми помістили стилізовану під усміхнене обличчя букву «Д».

Поєднання кольорів формує асоціацію з продуктом. Створено фірмову графіку іконок з різним настроєм, що показують ситуації споживання продукту, – усе це вибудовує широкі комунікаційні можливості. Ми зробили сучасний, легкий, цікавий та дружній за сприйняттям стиль, що повністю передає цінності бренду. Стиль вийшов універсальним, і буде працювати на будь-яких носіях та за різних умов конфігурацій торгових точок.

Хочу собі такий
 [1/5]
 [2/5]
 [3/5]
 [4/5]
 [5/5]
 [1/19]
 [2/19]
 [3/19]
 [5/19]
 [6/19]
 [7/19]
 [8/19]
 [9/19]
 [10/19]
 [11/19]
 [12/19]
 [14/19]
 [15/19]
 [18/19]
 [19/19]
HEADSHOT Logo
Надішліть свої дані і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.