Board

Бізнес-спільнота Board
Завдання:
Концепція спільноти та брендинг.
Advanter Group виступила партнером у розробці концепції та бренд-стратегії бізнес-спільноти. У якості ключових цінностей спільноти названі взаємопідтримка та взаєморозвиток.
Необхідно було створити брендинг: айдентику, фірмовий стиль, гайдлайн і базову комунікаційну стилістику.
Рішення:
Задум айдентики побудовано на символі тибетського вузла рівноваги (переплетення шляху, потоку часу та руху): якщо одна з його частин розв’язується, в іншій виникає наднапруга. Через цей символ відображена основна цінність спільноти – взаємна допомога, коли учасники збалансовують один одного та допомагають взаємному розвитку.
Також серед символів, що закладені в айдентику, виділяється прадавній символ Уроборос (змій, що кусає себе за хвіст) – символ переродження.
До того ж форма знаку нагадує 4 руки, що тримають одна одну квадратом, – як символ взаємопідтримки.
![[1/5]](/img/cache/175/work-page-48-content-image-774.851.17.9931.1.jpg)
![[2/5]](/img/source/2eb/2ebffaf0673daad66c08f33225c5.gif)
![[3/5]](/img/cache/131/work-page-48-content-image-770.847.17.9919.1.jpg)
![[4/5]](/img/cache/236/work-page-48-content-image-771.848.17.9923.1.jpg)
![[5/5]](/img/cache/129/work-page-48-content-image-772.849.17.10107.1.jpg)
![[1/9]](/img/cache/238/work-page-48-content-image-775.852.27.9936.1.jpg)
![[4/9]](/img/cache/32/work-page-48-content-image-779.856.27.10115.1.jpg)
![[5/9]](/img/cache/81/work-page-48-content-image-781.858.27.9944.1.jpg)
![[6/9]](/img/cache/157/work-page-48-content-image-782.859.27.9946.1.jpg)
![[7/9]](/img/cache/104/work-page-48-content-image-792.907.31.10123.1.jpg)
![[8/9]](/img/cache/114/work-page-48-content-image-783.860.23.10131.1.jpg)
![[9/9]](/img/cache/190/work-page-48-content-image-793.908.23.10127.1.jpg)