HEADSHOT Logo

Board

Board
Замовник:

бізнес-спільнота Board


Завдання:

Концепція спільноти та брендинг.
Advanter Group виступив партнером у розробці концепції та бренд-стратегії бізнес-спільноти. В якості ключових цінностей спільноти названі взаємопідтримка та взаєморозвиток.
Необхідно було створити брендинг: айдентику, фірмовий стиль, гайдлайн та базову комунікаційну стилістику.


Рішення:

Ідея айдентики побудована на символі тибетського вузла рівноваги (переплетення шляху, потоку часу та руху): якщо один з його вузлів розв’язується, в іншому вузлі– виникає наднапруга. Через цей символ відображена основна цінність спільноти – взаємна допомога, коли учасники збалансовують один одного та допомагають взаємному розвитку.
Також серед символів, що закладені в айдентику, - прадавній символ Уроборос (змій, що кусає себе за хвіст) – символ переродження.
А також – форма знаку нагадує 4 руки, що тримають один одного квадратом – як символ взаємопідтримки.

Хочу собі такий
 [1/5]
 [2/5]
 [3/5]
 [4/5]
 [5/5]
 [1/9]
 [4/9]
 [5/9]
 [6/9]
 [7/9]
 [8/9]
 [9/9]
HEADSHOT Logo
Надішліть свої дані і ми зв'яжемося з вами найближчим часом.