Blockbuster
Blockbuster
Завдання:
Blockbuster – не просто парасольковий бренд і не просто корпоративний бренд, це захоплюючий широтою думки та ідеї проєкт! Він виник після початку Лютої війни, коли багато виробників у сфері продовольчих товарів опинилися в глибокому нерозумінні подальших перспектив і зі значно зниженим попитом на їхній продукт.
Завданням Blockbuster було створення нових продовольчих брендів, їх дистрибуція та промо, а також максимальне завантаження всіх українських виробників, незважаючи на розмір їхніх потужностей.
Блокбастер – це екосистема, яка поєднала можливості агросектору (закупівля сировини), виробничого сектору (максимальне завантаження всіх вільних потужностей будь-якого виробника) та бренд.
Нашим завданням у цьому проєкті стала розробка айдентики для Blockbuster. Нам необхідно було передати тісний зв'язок компанії з агросектором, її технологічність та інноваційність.
Рішення:
Логознак є не просто двома віддзеркаленими літерами B. Букви утворюють нову форму, яка символізує кілька об'єднаних секторів – саме так у гармонії працює екосистема Blockbuster.
За задумом, цей знак згодом стане знаком якості на пакуванні різних продуктів компанії, тому ми шукали символ, достатньо зрозумілий широкому загалу і компактний, щоб нагадувати тавро.
Шрифт знака – максимально читабельний і сучасний.
Як графічний символ обрано хвилясті лінії – саме так коливається пшениця на полях від вітру. Образ відсилає до тісного взаємозв'язку компанії та агросектору.