—> Фірмовий стиль
—> Пакування
—> Креатив та комунікація
—> Digital/SMM
—> Web-розробка
—>Бренд-стратегія
Важливий крок для тих, хто прагне побудувати сильний та визнаний бренд. Створимо унікальну ідентичність, яка привертає увагу цільової аудиторії, і сформуємо візію та конкретні кроки, які трансформують вашу торговельну марку в бренд.
Кабінетний аналіз ринку і конкурентів
· Визначаємо, з ким бренд буде конкурувати, чого не вистачає у конкурентів. Малюємо мапу та знаходимо свою нішу.
Аналіз цільової аудиторії бренду, пошук інсайтів.
· Обираємо ключову аудиторію, визначаємо, чим вона живе, чого прагне (які “болі” має), а, головне, навіщо їй це (інсайти).
Знаючи це, ми сформуємо саме ті цінності бренду, які допоможуть задовольнити споживачам їх “болі” і через це раз за разом віддавати йому перевагу.
Позиціонування
· Розробимо унікальний спосіб сприйняття цінності та особливостей у свідомості споживачів порівняно з іншими брендами на ринку.
· Визначаємо раціональні та емоціональні переваги
· Формуємо раціональні до емоціональні докази обіцянок бренду - відповідь для цільової аудиторії, чому вона має обрати ваш бренд серед
конкурентів.
Побудуємо customer journey
· Уявляємо ситуації, де і при яких обставинах клієнт зустрічається з брендом. Важлива річ для побудови грамотної комунікації.
Розробка візії і місії
· Без місії не заволодіти серцем клієнтів.
Визначення архетипу і tone of voice бренду
· Хто наш бренд: дослідник або бунтар, науковець або коханець. А може всі разом, і таке буває))
Вибір каналів комунікації та стратегічних повідомлень.
· Формуємо базову комунікаційну стратегію: формуємо цілі на 1-3-5 років. Визначаємо повідомлення для ключових аудиторій.
—> Неймінг
Ви маєте розуміння щодо концепції бренду, його позиціонування, цільової аудиторії. Час починати працювати над айдентикою бренду. Перший крок - влучна назва.
До створення назв залучаємо копірайтерів із гуманітарним та математичним складом мислення для того, щоб знайти максимально різноманітні варіанти.
Внутрішній етап розробки налічує кілька ітерацій: спочатку генеруємо до 100 варіантів, які ретельно аналізуються на відповідність концепції, проходять фоносменатичний аналіз, тести на згадування у ЗМІ і перевірку на можливість реєстрації відповідного доменного імені.
· Презентуємо short-list з 10-20 найкращих варіантів.
· Вибір імені:
· Ви обираєте 2-3 варіанти.
· Проводимо патентну перевірку, отримуємо Висновок патентного повіреного та рекомендації щодо можчливості реєстрації відповідної ТМ*
· Якщо жодна назва не отримує схвальної рекомендації до реєстрації, розробляємо додаткові варіанти та презентуємо другий short-list у 7-10 назв.
—> Логотип та фірстиль
Логотип та дизайн-стилістика бренду це візуальна мова бренду, що допомагає зрозуміло доносити цінності ТМ до цільових споживацьких груп. Якщо ви вже знаєте позиціонування свого бренду, саме час навчити говорити його із своїми споживачами на зрозумілій мові.
Етап 1. Воркшоп-занурення:
1. Обговорюємо позиціонування вашого бренду.
2. Аналізуємо айдентику конкурентів (візуальні прийоми), дизайн-тренди іноземні та на відповідному вітчизняному ринку.Обговорюємо референси.
3. Узгоджуємо бачення. Формуємо ТЗ
Етап 2. Розробка логотипу та цілісної дизайн-концепції (фірмового стилю).
До пошуку найефективнішого рішення залучаємо кілька різнопланових дизайнерів, які працюють під керівництвом арт-директора.
3-4 рішення, які за попередніми споживацькими тестами, найбільше відповідають концепції бренду, презентуються вам. Кожен логотип одразу демонструється в цілісній дизайн-концепції. Це означає, що, навіть якщо фантазія - не найсильніший ваш скілл, ви все одно “побачите”, як буде виглядати ваш бренд. На ескізах ми демонструємо, як можуть виглядати різні корпоративні та коммунікаційні матеріали бренду*
*Матеріали для демонстрації Агентство обирає на власний розсуд із метою найкращої демонстрації особливостей та сильних сторін кожної концепції
—>Гайдлайн
Якщо ви маєте велику команду всередині організації, якщо над втіленням бренд-стратегії працюють різні спеціалісти, гайдлайн (книга стандартів роботи з фірмовою графікою) - вкрай необхідна річ. Визначимо стандарти, дотримання яких, забезпечить цілісність вашого бренду.
Складається з таких розділів (наповнення не є сталим, змінюється під ваші конкретні потреби та особливості діяльності та бренду):
1. Базові елементи
Логотип, фірмова графіка, шрифти, кольори
2. Фірмовий стиль
Бланк, шаблони презентацій PPT та WORD, візитки, фірмові щоденники, ручки, бейджи і т.д.
3. Сувенірна продукція
Ідеї цікавих брендованих подарунків для клієнтів та партнерів
4. Оформлення офісу
Зовнішня навігація, оформлення вхідної групи,бренд-елементи оформлення інтерьєру (таблички, вказівники, декоративні елементи і т.д.)
5. Принципи створення рекламних матеріалів
Матричні сітки та правила створення макетів для різних типів носіїв. Тон голосу бренду.
6. Службовий транспорт
Від грузових до персональних транспортних засобів
7. Оформлення соціальних мереж
Шаблони оформлення в необхідних розмірах, під рубрикатор
*Структура Гайдлайну узгоджується під ваші реальні потреби: ми приберемо все зайве та додамо все, у чому дійсно є потреба
—>Упакування
Маєте крутезний продукт і хочете бути впевнені, що на поличці він буде продавати сам себе. Тоді йому просто необхідне таке ж крутезне упакування. Це, звісно, не позбавить вас від маркетингових витрат на просування, але ж зменшить їх - гарантовано.
Етап 1. Занурення.
· Обговорюємо позиціонування вашого бренду.
· Аналізуємо пакування конкурентів, дизайн-тренди іноземні та на відповідному вітчизняному ринку. Обговорюємо референси.
· Узгоджуємо бачення. Формуємо ТЗ
Етап 2. Розробка пакування.
· Готуємо 3-4 варіанти дизайн-концепції упакування. Демонструємо, які елементи відіграють роль формуючих цілісний образ бренду, а які - допоможуть
в диференціації.
· За необхідності розробляємо унікальні форм-фактори (коробки, ПЕТ, скляні та ін.)
· Розробляємо базове упакування (перше упакування для кожної лінійки або для кожного форм-фактора): вносимо всю необхідну технічну інформацію.
· Розробляємо за принципами, закладеними у базових упакуваннях, всі інші (серійні).
· Все перевіряємо, робимо тестовий друк. Ще раз все перевіряємо і фінально готуємо в друк. За необхідності знаходимось на зв’язку із типографією,
їдемо на пуск тиражу.
· Якщо у вас величезний асортимент - створюємо Гайд “Стандарти створення пакувань”, завдяки якому всі наступні пакування зможе зробити за
заданими правилами будь-який інший дизайнер.
—>Web-розробка
Створимо веб-простір, який забезпечує ефективну присутність в онлайн: з урахуванням концепції бренду, його стратегічних та комунікаційних цілей. Зробимо так, щоб вашій ЦА тут було цікаво та зручно, та щоб вона захотіла вас купити.
1. Розробимо структуру
· Визначимось із задачами та створимо відповідну структуру сайту. Пропишемо, які у нас сторінки, які інформаційні блоки.
· Заодно визначимось, чи достатньо нам конструктора сайтів, або є необхідність писати руками.
2. Напишемо тексти.
· Далі копірайтери працюють над текстами під кожен блок, знаходять:
--найбільш ємні словоформи
--оптимальний обсяг тексту
--зрозумілу цільовій аудиторії мову
· Вписують в тексти необхідні ключові слова.
3. Створюємо дизайн.
· На наступному кроці малюємо дизайн:
--дотримуємось фірмової стилістики бренду
--розставляємо візуальні акценти, забезпечуємо точки входу
--використовуємо графічні елементи, що забезпечують швидке зчитування інформації, наочність, та цікавість для ЦА
· А ще продумуємо, які анімаційні фішки треба додати.
4. Верстаємо та адаптуємо
· Далі верстаємо та адаптуємо під десктоп та мобільні версії.
—>Digital та SMM
Ви вже максимально прокачали свій бренд (попрацювали над концепцією, айдентикою і т.п.), він вже ну просто “левел 80” - ваша аудиторія точно закохається. Залишилась маленька справа - треба вас гідно представити. Одна з найважливіших точок присутності та просування бренду - Інтернет, прокачаємо його!
1. Розробимо digital та/або smm-стратегію просування.
· Проаналізуємо ваш поточний стан справ, конкурентів.
· Поставимо kpi та розробимо чіткий план дій
2. Підготуємо креативні матеріали:
· Ррозробимо креативні рішення для digital
· Створимо візуальні шаблони для SMM
· Запустимо. Проаналізуємо, скоригуємо.
3. Робимо тестовий період. Дивимось, що і як працює. Вносимо корективи.
Наші клієнти





























Нагороди
наші досягнення





